dinsdag 16 december 2014

Matrozen beertje.

Het pakje voor de beer is af.
Het was wel een beetje puzzelen.
Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat.

Inmiddels heb ik de eerste passen op mijn gebroken enkel weer gezet.
Dat viel in de eerste instantie niet mee, omdat mijn voet een dwangstand had.
Eerst maar wat oefenen, en inmiddels loop ik alweer wat rond met twee krukken.

Het huis is weer in kerstsfeer gebracht door mijn twee lieve dochters!
Manlief kocht een mooie kerstboom.
Het is weer echt ouderwets gezellig!

Veel liefs, Juliëtte





Ook  ons kleine mannetje  genoot van alle kerstversiering!

13 opmerkingen:

  1. Je beertje is prachtig in zijn nieuwe out-fit ...
    De kerstboom is heel sfeervol zoals de poes ...
    Hopelijk komt je voet weer helemaal in orde ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Juliëtte,
    Fijn te lezen dat het wat beter met je voet gaat !
    Het matrozenpakje is schattig geworden, knap werk maar weer ;)
    Wat blijft het toch leuk hè, die poezenbeesten om je heen. Onze kat vond het optuigen van de boom ook zo interessant, hahaha
    Lieve groet en alvast heel gezellige feestdagen en een goed en gezond 2015 !!!
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het beertje er schattig uit Juliette. Veel sterkte. Met je voet en geniet van de kerstsfeer.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je al weer wat beter uit de voeten kunt. Jij wacht dus ook niet tot de 23. december met het opzetten van de boom.
    Wat heeft de beer een leuk pakje gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig pakje heeft de beer gekregen. Gezellig hoor die kerstsfeer, vooral met zo'n leuk maatje als hulpje.
    Gelukkig gaat het wat beter met je voet.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk,dat je beertje een matrozenpakje heeft gekregen.
    Lekker nostalgisch,dat past wel in deze tijd.
    En de tweede foto vind ik ook een juweeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat het iets beter gaat met je voet. Mooi matrozenpakje heeft heft beertje gekregen,

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieffffff..........fijn Dat je weer een beetje loopt.....liefs van mij.....xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaahhh wat een lieve beer,en ook wat een gezellige lieve kat,geniet van deze dagen en ik hoop voor je dat je snel weer zonder krukken rond kunt lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stoere matroos is het geworden!
    En ik hoop dat het snel weer goed gaat met je voet! Spieren en pezen hebben meestal even tijd nodig om weer soepel te worden.
    Fijn dat je lieve support hebt van je gezin, en je lieve poes niet te vergeten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet the teddy and your cat. Merry Christmas!!!
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou het matrozenpakje staat beer goed hoor...hij ziet er heel trots uit.
    Alvast hele fijne feestdagen gewenst.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij waren even een dikke week in Nederland en het was heerlijk. Nu dus weer de draad oppakken met blogs lezen (ik had wel Facebook op mijn handy en heb het verhaal van je enkel via Facebook meegekregen). Ik hoop dat je voet spoedig weer volledig hersteld is! Hele fijne feestdagen voor jullie allen en een fantastisch 2015! hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte