donderdag 16 januari 2014

Borduren

Het was zo fijn om al jullie reacties weer te lezen!

Hier blijft het maar sneeuwen. Al twee dagen lang, grote, dikke vlokken.
En er ligt al een heel pak.
Eindelijk, weg met dat gladde ijs op het terrein en de wegen.
Het is min 10 graden en we houden het lekker warm binnen.
Ik ben geloof ik weer met alles tegelijk bezig.
Borduren aan een vloerkleedje voor het poppenhuis.
Een vliegennetje voor een paard aan het haken.
Ik heb er echt weer zin in om te handwerken.
Maar ook heb ik beits gehaald om de rest van de balken in de huiskamer
wit te beitsen.
Genoeg te doen dus.
Nu ga ik naar buiten om wat sneeuw te ruimen en de katten te voeren.
Tot gauw!!

Liefs, Juliëtte


Om jullie te laten zien wat een vliegennetje is.

Het kleedje voor het poppenhuis.


Even een paadje maken naar het kattenhuisje.











15 opmerkingen:

  1. Als het buiten sneeuwt, kan je dan maar tegelijkertijd binnen lekker aan de slag!
    Het poppenvloerkleedje ziet er goed uit, dit wordt mooi en gezellig!
    Geniet van het witte winter landschap ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaunista ja ihanan lumista. Madonna on saanut lumihunnun. Kaunista kirjoilua teet. Hauskaa talvea , Toivottaa Sirkkis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens winter,Juliëtte.
    En je borduurwerkje wordt prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker sneeuwruimen meis hihihi
    Hier is het regenpak aan .... regenpak uit .... regenpak aan .... hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig winterlandschap bij jullie, met die kou kan je inderdaad beter binnen handwerken, je kleedje wordt mooi en grappig, dat vliegennetje, nog nooit gezien of gehoord. Sneeuwruimen is wat minder, maar hoort erbij, hier is alles nog groenig en heel erg nat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Juliette, ik ben er ook weer. Ben er ook even uit geweest.
    Wat een ongelofelijke sneeuw en wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    Toch kan ik me voorstellen dat je liever lekker bezig bent en met naald en draad ben je toch heel creatief!
    Ik wens je er alle goeds!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een dik pak sneeuw ligt er al!!! Mooi hoor. Ben benieuwd naar het eindresultaat van het poppenhuiskleedje, gaat vast erg mooi worden.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie witte winterwereld, vooral het besneeuwde beeldje vind ik erg mooi. Laat je nu de paarden op stal of hebben ze speciale ijzers? Prachtig borduurwerk, echt een werkje voor de winter.

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is zeker een heel dik pak zeg!! maar wel prachtig om te zien.
    Het perfecte weer om lekker te borduren bij de kachel....

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pak ligt er weer zeg. Het heeft toch ook wel wat maar ik ben toch blij dat er hier nog geen sneeuw ligt. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Juliëtte,

    Wat een prachtige sneeuwfoto`s. Echt weer om binnen lekker te klussen en te knutselen. Je kleedje voor het poppenhuis wordt mooi.

    Fijn weekend bij de kachel gewenst en lieve groeten,

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhl lieverd wat een feest bij jullie daar.
    Werkelijk PRACHTIG die witte wereld en
    HEEL wat aangenamer dan al die vreselijke
    overstromingen die jullie hebben moeten meemaken.

    Gezellig dat je er weer bent meis, je borduur
    tapijtje wordt echt heel erg mooi.
    Heerlijk dat je weer volop aan de creativiteit bent.

    Geniet van al dat moois daar, hoop dat wij ook
    nog wat sneeuw zullen krijgen, alhoewel het hier
    meer op het voorjaar gaat lijken, hihi.

    Liefssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So nice to hear from you again, looks so very cold where we are having a heat wave.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, dat is nog eens sneeuw!!

    Wat veel en wat kun je dan een boel leuke foto's maken!!

    Maar er zullen vast een boel minder leuke dingen zijn!

    Ik weet eigenlijk niet of ik al eerder een reactie bij je achter gelaten heb. Maar zal eens kijken naar je FB link. Daar ben ik tegenwoordig meer te vinden.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, die sneeuwplaatjes! Zou ik hier ook wel willen :) Heb je een FB request gestuurd!
    groetjes, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte