donderdag 16 augustus 2012

EVEN EEN KLEIN BERICHTJE

Hallo allemaal!!

Hier even een klein berichtje!
Om te laten weten dat ik dagelijks jullie gezellige creatieve blogs lees!!
Heerlijk op het balkon!
Want het weer is hier al een week meer dan geweldig!
We genieten dan ook volop!
Ik heb jullie wel eens de kloof aan de overkant van ons dal laten zien.
Nu zijn we met de auto helemaal naar beneden gereden.
Het pad was een tractorpad. Redelijk onbegaanbaar dus!
Maar met onze vier-wiel aangedreven auto ging dit prima!
Echt een safari avontuur!!Hier wat foto's.


Veel liefs en tot gauw!!   Juliëtte




Eerst over de Låge. De grote rivier in ons dal.



Over de brug naar de kloof.

Hier zijn we beneden aangekomen.

Auto geparkeerd.
En daar loopt een riviertje die uitmond in de Låge.
Helaas was het pad naar de waterval te onbegaanbaar! Veel te nat en vol met brandnetels.

Daarboven ergens is de waterval.




22 opmerkingen:

  1. adembenemend WAT MOOI
    lieve groet jenneke
    en geniet nog lekker verder
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat groots en geweldig mooi! Wat een prachtig land!
    En wat fijn dat jullie nu ook genieten van mooi weer.
    Veel plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch een geweldig mooi land, ik kan goed geloven dat je hier met volle teugen alle dagen van geniet :)
    Gezellig dat je meedoet aan mijn give-away, dankjewel voor het linkje,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi is het bij jou ...
    Geniet verder van deze prachtige natuur!
    Nog een gezellige dag,
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakntie en veel mooi weer gewenst.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adembenemend! Prachtig, wat een voorrecht om daar te wonen. Geniet van je vakantie, gaan wij ook doen,
    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn dit heerlijke foto's om even helemaal bij weg te dromen....Prachtige natuur.
    Lieve groet..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoiiii het is hier ook prachtig weer...zit ook lekker buiten nu.......lekker aan een wijntje te genieten...soms wat lezen soms wat bloggen soms de plantjes verzorgen...lekker kletsen...lekker hoor....straks buiten eten......we genieten !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje,wat is het toch prachtig bij jullie.
    Bedankt voor de mooie foto's en geniet maar weer lekker verder van jullie vakantie !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. .....En heb je tijdens je safari ook nog iets lekkers in het vizier gekregen voor vanavond op 'n open vuurtje.....;-)
    of kreeg je alleen deze mooie beelden uit de natuur voor de lens van de camera....

    Wat een vredige beelden over de natuur zó dicht bij huis,
    al kan ik me voorstellen dat de weg naar beneden de spanning van een safari met zich mee bracht.
    Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren en voel weer m'n hart in de keel kloppen toen we achterna werden gezeten in een natuur wildpark op Sri Lanka.....poeh,poeh.....maar gelukkig hadden we een goede chauffeur en ranger bij ons in de jeep die precies wisten wat te doen.
    Daarna hoorden wij van hen het waargebeurde verhaal waarom de kudde olifanten waaronder moeder met jong zó agressief reageerde,en wanneer er gevaar dreigt werken de olifanten samen om zich te verdedigen.
    En na dat verhaal en ervaring zal ik er nooit meer aan twijfelen of een olifant een goed geheugen heeft of niet.

    Geniet en heb samen een fijn zonnig weekeind!!!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Juliette

    Ik zit weer te genieten van je prachtige foto's en laatste berichtjes. Wat woon je toch in een mooi land, zo puur, het straalt zoveel rust uit.
    Bedankt dat we mee mogen genieten.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Breathtaking views Juliette, Happy summer days!
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful, wonderful, wonderful landscape and great pictures !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat woon je toch schitterend.
    En dat heldere water op de bovenste foto,waarin je de wolken
    zo mooi in weerspiegeld ziet.
    Echt te gek.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kyllä sinulla oli hieno retki ja maisemat uskomattoman kauniita. Tuo joki on hurmaava. Terkuin sirkkis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh Juliëtte, wat spannend zo naar beneden te rijden
    maar wat een adembenemende omgeving is het daar.
    Kan me goed voorstellen dat jullie VOLOP genieten.

    Heerlijk te lezen ook dat jullie het zo treffen met het weer.
    Geniet nog van een fijne tijd.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Juliëtte, fijn dat het bij jullie nu ook eindelijk mooi weer is. Je foto's zijn prachtig. Jullie wonen op een geweldige plek.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Juliette, what incredible photos! Very fantastic view of the beauty of the nature. I love mountain, trees and rivers.
    Kisses.
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh menslief wat woon je toch mooi!!!!
    Heerlijk om je foto's te kijken.
    Geniet nog van je vakantie.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wij zijn net terug van een Franse vakantie. Was ik al onder de indruk van de Pyreneeen, dit vind ik helemaal prachtig. Misschien moeten wij toch ook een Scandinavië verkennen. Fijne vakantie nog. Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige foto's, het is hier in het oosten van het land ergggg warm maar als ik jou foto's bekijken koel ik lekker af ;-D en komen er allerlei goede vakantie herinneringen naar boven, dank je Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wauw, en dat ligt daar allemaal in uw achtertuin! Ik ben 1 keer in Noorwegen geweest en je hebt gelijk: dat is een land waar een mens zijn hart kan verliezen! Geniet ervan ginder (ik ben stiekem jaloers!)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte