zondag 25 maart 2012

Stenen muur.

Was het gisteren koud? Dat zou je vandaag niet zeggen!
Heerlijk weer gewoon!
Lekker in de tuin wat gewerkt!
Een stuk van de tuin is een beetje abrupt afgegraven  en
dat is al een tijdje een doorn in het oog.
Dus hebben we besloten om een traditionele muur van natuursteen te bouwen .
Deze zal dan als een soort keermuur fungeren.
Best een hele klus! Marcel de grote stenen en ik de kleintjes.
Want grote stenen kan en mag ik niet meer tillen met mijn rug.
Dus we doen het rustig aan!


Ik wens jullie een fijne week! Liefs, Juliëtte


Zomaar een groot gat in het grasveld.
Met nat weer of zoals nu, de dooi ,zie je de grond wegspoelen.



En zo is een deel van de muur geworden.
We moeten nog wel een stuk, maar stukje bij beetje komen we er wel.


Een hoop stenen zitten vol met korstmossen.

8 opmerkingen:

  1. Mooi hoor de muur..ben benieuwd wanneer ie af is....wat een werk !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele klus lijkt me zo..maar wel een
    mooie natuurlijke wal, als het mooi weer is doe
    je dit soort dingen met plezier.
    Ik wens je een fijne week!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klus....maar het resultaat mag er zijn....ik vind het heel mooi & landelijk....en als er dan nog mos op zit....is het helemaal te gek!!!!
    Ik heb genoten van de Zondag...ben al verkleurt.....het was 25 gr op balkon!!!
    We hebben dit tot Donderdag....ik hoop voor jullie ook...zo niet....stuur ik wat zonneschijn naar Noorwegen.
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Juliëtte,
    Wat leuk zeg dit soort muurtjes.....zit flink wat werk aan , maar het resultaat mag er dan ook zijn. Succes met de klus !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om dat zo te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben hard gewerkt. Het is een leuk muurtje geworden en staat ook mooi. We zijn hier allebei verkleurd in het zonnetje. We zaten eerst uit de wind tegen het schuurtje, maar dat werd al veel te warm.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Juliette, Your dry stone wall looks great, I to love looking at the lichen and moss growing in its own tiny world.
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind jullie muurtje prachtig! Een hele klus maar het resultaat is er ook naar. Mooi hoor!!!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte