donderdag 23 februari 2012

LENTE TEMPERATUREN

Zo'n warm geweest vandaag! De dooi zet stevig in.
Hier en daar komt al het gras te voorschijn.
Vanmorgen hing er een groot stuk ijs over de dakrand.
Hier heb ik snel nog een foto van  weten te maken. Af en toe
hoorde ik een zwaar geschuif op het dak, gevolgd door een
harde klap. Daar kwam weer een flinke vracht sneeuw naar beneden.
Ja, temperaturen van dik boven de 10 graden ( in februari ) is zeer ongewoon
in Noorwegen.


Wat knutselen betreft, heb ik zitten werken aan een klein
schoentje. Ik vind die zo leuk om mee te decoreren. Deze heb ik
gemaakt van vilt. Kantje en roosje erop en klaar weer. Ik ga er straks
ook nog maar eentje maken. Het is best leuk om te doen.


Warme lente groetjes,    Juliëtte




   
        Je zal er maar net onder staan als het naar beneden komt!



                         En zie hier het poppenschoentje.











1 opmerking:

  1. Hmmmm...dooi....eerst een natte bende..en...het is niet anders...als de lente nu maar snel komt!

    Je schoentje is schattig,

    alvast een heel fijn weekend,

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte