dinsdag 7 februari 2012

EERSTE BERICHTJE

Dit is dan het eerste berichtje op mijn blog! Ik ben nog een beetje aan het zoeken hoe alles werkt.
Maar dat komt vanzelf wel goed. Zoals ik al schreef wonen wij in Noorwegen. Wij vinden het hier helemaal geweldig! We wonen midden in de natuur, op een berg 800 meter boven zeeniveau. We wonen in een boerderij uit 1937. Waar Marcel zich helemaal kan uitleven met verbouwen.
Ik mag erg graag handwerken en knutselen. Daarbij mag ik graag oude materialen gebruiken. Dingen die de meeste mensen weggooien kunnen voor mij nog van nut zijn. Rommelmarkten zijn erg geliefd,maar die zijn hier niet. Wel wat gebruikte spullen winkeltjes en die loop ik dan ook regelmatig even af. Op mijn blog wil ik julie graag laten zien waar wij zo al mee bezig zijn. Jullie reacties zijn meer dan welkom! Veel liefs, Juliëtte.  
                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte