donderdag 9 februari 2012

EEN KOUDE DAG



Wat een verschil met gisteren! Het is hier hard gaan waaien en dat met een temperatuur van 12 graden in de min,voelt dit ver van behaaglijk! Maar alleen de hoogst noodzakelijke dingen buiten gedaan. En toen weer lekker naar binnen, voor de houtkachel! Lekker knutselen! Ik heb lang moeten nadenken over hoe ik mijn kantjes op een nette manier kan opruimen. Gisteren vond ik een leuk idee op internet.
En dat heb ik vandaag gedaan. Tenminste een deel ervan .Ik vind dit ook een leuke manier om mijn antieke kantjes netjes op te ruimen. Morgen misschien een leuke doos,kistje zoeken om ze in te zetten. Nou ja,we zien wel. Op de foto ook een kussentje, gevuld met lavendel, wat ik een tijdje terug gemaakt heb. Op het meisjeskaartje links zit antiek kant uit eind 1800.




En dit is nummer twee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte