zaterdag 11 februari 2012

NIEUWE AANWINST




Toch ook vandaag maar even een bezoekje gebracht aan de plaatselijke  Brukt og Nytt. Of vrij
vertaald Gebruikt en Nieuw.
Daar vond ik nog wat spulletjes, welke  bij het door mij eerder gekochte setje hoorde.
De zeepjes kreeg ik gratis.
Ik was 50 kronen oftewel 5 euro kwijt. De centjes van Brukt og Nytt gaat naar arme mensen in andere landen.
De rozen vond ik bij Nille, oftewel de Noorse Blokker. Ik vond ze zo mooi ,dat ik er een aantal meegenomen heb. Ik kreeg er ook twee van mijn dochter Larissa.
Ja,ik heb iets met rozen.








  
    En zo staat het op een plankje in de vitrine kast.. Met de rozen en zeepjes ga ik nog wat     
    anders doen.

1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes heb je gevonden !!
    Ik ben dus ook gek op rozen,maar dat had je denk ik wel gezien!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte